Hasznos tudnivalók

Avagy az Útközben Jóga házirendje

Hasznos tudnivalók

Avagy az Útközben Jóga házirendje

Házirend, szabályok

  • Az órákra nem kell bejelentkezned, kivéve az Aerial órákra, mert ott max. 5 ill. 3 fő fér el.
  • A jógastúdió, szanszkrit szóval asram. Jelentése szentély. Kérjük, úgy lépj be hozzánk, mint egy olyan különleges helyre, ahol eldöntöd, hogy kizárod a külvilág történéseit, hogy elengeded a nap energiáit és teszel egy kísérletet a változásért. Ehhez csöndre van szükséged.
  • Kényelmes váltóruhát hozz magaddal, amiben könnyedén tudsz mozogni. A jógaórához szükséges eszközöket (szőnyeg, ülőpárna, heveder, stb.) biztosítjuk számodra.
  • Ha van saját matracod, tárolhatod nálunk a stúdióban, díjmentesen, ha van bérleted.
  • A cipődet a bejáratnál tudod hagyni, a kabátodat az öltözőben akaszthatod fel. Az öltözőben zárható szekrények vannak, a kulcsot be tudod magaddal vinni a terembe, kérjük hagyd majd a zárban, amikor visszaöltöztél és elmész a stúdióból.
  • Az órákon mezítláb jógázunk. A stúdióban mezítláb, zokniban vagy papucsban tudsz közlekedni.
  • Érkezz a kezdés előtt legalább 10 perccel, hogy legyen időd átöltözni, elcsendesedni és ráhangolódni az órára!
  • Ha első alkalommal jössz, érkezz legalább 15 perccel az óra előtt, hogy legyen időd regisztrálni, az adatlapot kitölteni.
  • Kérjük, némítsd le vagy kapcsold ki a mobilodat, és hagyd az öltöző szekrényedben.
  • Ha valamilyen sérülésed, fájdalmad, egészségügyi problémád van, esetleg rendszeresen gyógyszert szedsz, vagy menstruálsz az óra elején jelezd a jógaoktatónak.
  • A jógaórát megelőző 2 órában nem ajánlott enni.
  • Óra közben nem ajánlott inni.
  • Kérjük, hogy a jógaórák előtt – és a jógastúdióban – kerüld a parfümök, és az erős, intenzív illatok használatát.
  • Ha lebetegedtél, nem ajánlott a jóga. Pihend ki magad, s ha teljesen meggyógyultál, várunk szeretettel.
  • Ha masszázsra jelentkeznél Szűts Márton vár szeretettel.
  • Bejelentkezni az órákra nem kötelező, de lehetséges. Kivéve az Aerial jógaórákra, mert ott a helyek száma korlátozott, max. 5 fő fér el.

    A hétvégi jógaműhelyekre is kérünk regisztrációt a MOTIBRO rendszerben.

    Ha már van MOTIBRO fiókod, bejelentkezés itt>>    Ha nincs, akkor MOTIBRO fiók létrehozása itt>>

    Jógaműhelyek: jelentkezésnél 50% előleget kérünk (online, bankkártyával), kivéve az adott héten, ott már csak a teljes összeg előre fizetésével tudsz regisztrálni. Lemondani 24 órán belül már nem lehetséges a jelentkezést.

  • Minden óránk látogatható kezdők által is, az oktató a résztvevőkhöz igazítja az órát.
  • Kérjük, amennyiben van, hozd magaddal a saját jógamatracodat! 
  • Recepció délután fél 4 és este fél 8 között van, reggel az oktató vár szeretettel, ezért délelőtt csak az órája előtt tud beengedni.

VÁRUNK SZERETETTEL!

NAMASTE

ÚTKÖZBEN JÓGA ÓBUDA

III. ker. Kunigunda útja 18.

Felszabadultság
Mentális fejlődés
Kiegyensúlyozottság
Tudatos életmód

További javaslataink

Beszélgetés kerülése az órákon

A jógaórák egyik fontos alapja, hogy saját magunkra figyeljünk, a testérzeteinkre, a légzésünkre, a felmerülő gondolatokra, érzésekre. Ám ezekkel saját magunknak kell dolgoznunk, ezért kérjük, hogy az órákon kerüljétek a beszélgetést. Természetesen ha valami fontos kérdésed van az oktató felé, nyugodtan tedd fel.

Az erőlködés nem a jóga útja

Gyakorlás közben tartsd tiszteletben a tested korlátait. Az erőltetés nem a jóga útja. Kövesd az oktató instrukcióit, és csak annyira menj bele egy gyakorlatba, amennyire azt a tested fájdalom nélkül engedi. Ha itt-ott feszül, vagy erőteljesen nyúlik, az teljesen rendben van, de ha fáj valahol, akkor túllépted a határt.

A saját rugalmasságod határait told egyre kijjebb

Nem az a lényeg, hogy mások mit gondolnak az általad kivitelezett gyakorlatokról, vagy hogy képes vagy-e nyakatekert pózokba erőltetni magad. Az a lényeg, hogy a saját rugalmasságod határait told egyre kijjebb, és közben a saját testérzeteidet figyeld. Fontos, hogy a saját ritmusodban fejlődj, apró, finom, de biztos léptekkel. Ne légy frusztrált, ha valamit nem sikerül elsőre. Senkinek sem szokott. Ne hasonlítgasd magad a másikhoz, mindenkinek máshol van elakadása.

Menstruációs időszakban különösen figyelj a tested jelzéseire

Menstruációs időszakban különösen figyelj a tested jelzéseire, végezd a gyakorlatokat a saját ritmusod szerint, lazítsd el a hasfalad minél többször és kerüld az olyan pozíciókat, amikor a csípő feljebb kerül a szívnél (például gyertyaállás), a csavarások, a haspréseket. Első pár napban hagyd a gyakorlást.
Várandósság időszakában a Kismama jógaórákat ajánljuk az első trimeszter után. Az első trimeszterben nem ajánlott jógázni.

Házirend betartása

A foglalkozásokon való részvétel a házirendben foglaltak elfogadását jelenti.

Korhatár

A jógaórákon és az eseményeken 18 éves kortól lehet részt venni, illetve szülői felügyelettel 16 éves kortól. Természetesen a Gyerekjóga ill. a Babás jógára ez nem vonatkozik.

X